Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.
Prekių atsiėmimas
Priimdami pristatytas prekes, patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas, tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
Prekių grąžinimas
Kai pirkėjas atsisako priimti nebrokuotas pristatytas prekes, jis privalo apmokėti prekės grąžinimo mums pristatymo išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų - prašome kreiptis el.paštu arba telefonu.